ONE Logo

Egebjerg SFO1 og SFO2

børn med ryggen til

Egebjerg skole, SFO og børnehave har fælles projekter gennem året, og hvor der arbejdes på tværs af emne og alder, dette er med til at styrke fællesskabet og følelsen af at høre til i et større fælleskab end sin gruppe eller klasse.

Pædagogerne er en del af skoledagen, så alle klasser har en pædagog med i nogle timer om ugen. Den enkelte pædagog er knyttet til en primær klasse. Både i SFO1 og og SFO2 lægger vi vægt på at anerkende og støtte børnenes relationer.

Det er vigtigt med tid til fordybelse i leg og aktiviteter og der bliver lavet forskellige kreative værksteder i årets løb. I både SFO1 og SFO2 lægger vi meget vægt på at børnene får frisk luft og bevæger sig dagligt.

I SFO’en er der udetid hver dag og nogle dage er kun udedage. SFO1 og SFO2 deler gymnastiksalen hver eftermiddag, spiller bordten- nis i aulaen og bevæger sig foran Wii.
Om eftermiddagen får børnene et let målid, som fx rugbrød, frugt, grønsager, grød eller pastasalat.

SFO og børnehave åbner og lukker sammen og man kan spise morgenmad fra kl. 6.00-7.30

Åbningstider: kl. 6-8,10 og efter skole til kl. 17

Kontakt os

Egebjerg Skole/sfo