Nykøbing SFO1 og SFO2

unge der spiser pizzA

SFO 1 i Nykøbing bor på skolen og har egne lokaler med mulighed for at benytte skolens faciliteter.

Du kan kontakte SFO på 23647605

I SFOen vægter vi, at der er plads til at lege med sine kammerater, både ude og inde i forskellige rum og kroge. Der er også tilbud om at deltage i aktiviteter som krea, boldspil og udeliv med bålsysler. Vi arrangerer også ture ud af huset. I vores cafe er det muligt at få lidt mad og en sludder.

Klubben er et fritidstilbud for 4-6 klasse. Vi bor i hyggelige lokaler i tilknytning til SFOen.

Du kan kontakte Klubben på 24915650

I Klubben vægtes hyggen og fællesskabet. Vi spiser sammen, spiller og hygger og så er der altid masser af grin og gode samtaler på tværs af klassetrin.

Ud over de almindelige daglige sysler, har vi aftenarrangement. Det kan være et almindeligt aftenåbent, hvor vi laver mad i fællesskab, ser film, leger sjove lege, alt efter årstiden. Det kan også være nogle af Klubbens mange traditioner - eksempelvis. den store Hallohviiiinfest.

Klubben er åben mandag – torsdag til kl. 17, fredag til kl. 16.
I skoleferier og fridage holder Klubben lukket.
Har man behov for pasning foregår det efter aftale i SFOen. Tilmelding sker via borger.dk

klubben Nyk