Odden Dagtilbud og Skole - Vuggestue, Børnehave og Skole

børn der holder i hånden

Odden vuggestue, børnehave og skole bor i samme hus i Havne- byen på det naturskønne Sjællands Odde. Hos os får dit barn et sammenhængende institutionsforløb fra de første spæde skridt i vuggestuen til og med 6. klasse.

De første år og overgange i barnets liv er meget vigtige, og vi bestræber os på at gøre overgangene så trygge og forudsigelige som muligt gennem et
tæt samarbejde på tværs af husets afdelinger. Hos os bliver de store hurtigt rollemodeller for de mindre,  og vi arbejder løbende med at understøtte børnefællesskaber i og på tværs af vuggestue, børnehave og skole – altid ud fra børnenes behov og perspektiver.

Vi arbejder på at blive certificeret som verdensmålsskole i skoleåret 20/21. Og vi er sammen med Egebjerg og Nykøbing skoler Geoparkskole og Geopark-dagtilbud. På de næste sider kan du læse mere om vores hverdag og grundlæggende værdier.

Kontakt os:

Odden Vuggestue- Børnehave og Skole
Skoletoften 7
4583 Sj. Odde

Telefon, skolens kontor: 59 66 63 00

ODDEN VUGGESTUE OG BØRNEHAVE (kontakt)
afdelingsleder Clara Klint Jentzsch, clkje@odsherred.dk  - 41 39 37 73

ODDEN SKOLE OG SFO (kontakt)
afdelingsleder Torben Pedersen, torpe@odsherred.dk -51 23 10 01

HVORFOR ER DET FEDT AT GÅ PÅ ODDEN SKOLE? BØRNENE SIGER:

”Det er dejligt, at der ikke er så mange.”, Skoleelev ”Vi kender alle sammen hinanden.”, Skoleelev

”Man bor tæt på hinanden og har nemt ved at komme hen til hinanden.”, Skoleelev