SFO - indmeldelse og takster

krea

SFO 1

Går dit barn i 0.-3. klasse, har du mulighed for at benytte tilbuddet om SFO 1. Benyt den digitale pladsanvisning for nem og hurtig selvbetjening.

Du har mulighed for at vælge mellem:

• Heldag
  • Eftermiddag
  • Morgenplads
  • Morgenplads samt pasning på fridage

Alle kommunens SFOér har samme åbningstider, som er mellem kl. 6.00 – 17.00.
Skoleafdelingerne har mulighed for at tilpasse åbningstiderne til det lokale konkrete behov indenfor denne ramme.

SFO 2

Går dit barn i 4.-6. klasse, har du mulighed for at benytte tilbuddet om SFO 2. Benyt digital pladsanvisning for nem og hurtig selvbetjening.

Lukkedage

Se SFO'ernes lukkedage på Odsherred Kommunes hjemmeside

Nødåbent

Der er nødåbent alle dage undtagen grundlovsdag den 5. juni og  juleaftensdag den 24. december.

Bemærk at SFO Odden og Egebjerg holder åbent lokalt ved lukkedagspasning. Kontakt evt. afdelingen for nærmere information.

Takster

Læs mere her om de gældende takster her

Har du spørgsmål til indmeldelse i SFO1 eller SFO2 er du velkommen til at kontakte pladsanvisningen.